قیمت لوله پلی اتیلن آب لوله آرا سپاهان

برای آگاهی از جدیدترین قیمت های روز و به دلیل متغیر بودن قیمت ها به صورت روزانه، جهت مشاوره، پیش فاکتور و خرید لوله پلی اتیلن آب و گاز با کارشناسان شرکت آب لوله آرا سپاهان در ارتباط باشید…

فهرست مطالب

مقدمه

تمرکز اصلی

پلی اتیلن چیست؟

انواع لوله های پلی اتیلن بسته به نوع کاربرد

از مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرمصرفترین ها

انواع لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن تک جداره

مشخصات لوله پلی اتیلن تک جداره

لوله پلی اتیلن دو جداره

مهمترین مشخصات لوله پلی اتیلن دوجداره

لوله پلی اتیلن فشار قوی (تحت فشار)

کاربرد لوله های پلی اتیلن فشار قوی

جزئیات سایزهای مختلف لوله پلی اتیلن و کاربرد آنها

اتصالات و اتصالات پلی اتیلن

اتصالات پیچ

اتصال جوش

ویژگی های لوله پلی اتیلن

به طور کلی از مزایای لوله پلی اتیلن آب لوله آرا سپاهان می توان به موارد زیر اشاره کرد

کاربرد لوله پلی اتیلن

روش ساخت لوله پلی اتیلن

تولید کننده لوله های پلی اتیلن درجه یک و دو

نکته:

کاربردها

 

مقدمه

آب لوله آرا سپاهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن در ابعاد مختلف در ایران و خاورمیانه است. این گروه تولیدی هم اکنون محصولات خود را به کشورهای بسیاری در آسیا، اروپا، آفریقا و همچنین استرالیا صادر می کند. آب لوله آرا سپاهان بیش از 20 سال تجربه در ساخت لوله های پلی اتیلن و بروزترین تجهیزات در زمینه پلی اتیلن در جهان دارد. آب لوله آرا به طور مداوم لوله های پلی اتیلن خود را در آزمایشگاه این شرکت تحلیل می کند تا از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کند.

اکثر کشورهای دنیا به دلیل کیفیت و قیمت مناسب، علاقه مند به خرید لوله پلی اتیلن تک جداره و دوجداره از ایران هستند. تکنولوژی روز، صنایع نفت و کارخانه های متعدد، ایران را به یکی از قطب های تولید لوله پلی اتیلن در جهان تبدیل کرده است.

قیمت لوله پلی اتیلن آب لوله آرا سپاهان
قیمت لوله پلی اتیلن آب لوله آرا سپاهان

تمرکز اصلی

تمرکز اصلی شرکت آب لوله آرا سپاهان به غیر از تامین لوله پلی اتیلن آب و گاز درجه یک در سراسر کشور، در بخش صادرات لوله پلی اتیلن و لوله های آب و گاز تک جداره و همچنین اتصالات لوله پلی اتیلن به کشورهای مختلف از جمله روسیه، اوکراین، ایتالیا، نایروبی، ترکمنستان، ترکیه، عراق، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان و اکنون در حال گسترش دامنه صادرات به کشورهای بیشتری است. در صورت تمایل به نمایندگی فروش محصولات ما و یا همکاری در فروش محصولات پلی اتیلن می توانید با ما تماس بگیرید. ما همواره در تلاش هستیم تا بهترین و منحصر به فردترین خدمات فروش محصولات خود را به مشتریان عزیز ارائه دهیم. قیمت لوله پلی اتیلن

بیایید این درک اساسی را در مورد تفاوت بین لوله های HDPE و لوله های پلی اتیلن بدست آوریم. آیا این هر دو یکسان هستند؟

این موضوع مورد بحث بوده است که آیا این دو با هم متفاوت هستند یا خیر. لوله HDPE در میان طبقه بندی های متعدد لوله های پلی اتیلن قرار دارد. لوله های پلی اتیلن را می توان به لوله های پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE)، لوله پلی اتیلن با چگالی متوسط (MDPE) و لوله پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) تقسیم کرد. لوله HDPE وزن مولکولی بالاتری دارد که باعث مقاومت بیشتر در برابر سایش می شود. قیمت لوله پلی اتیلن

لوله های پلاستیکی پلی اتیلن (PE) یکی از اساسی ترین ها با خواص مقاوم شیمیایی عالی است که در مناطق آب صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، در حالی که لوله های HDPE یا لوله های پلی اتیلن با چگالی بالا دارای ویژگی هایی هستند که آن را به بهترین گزینه برای نیازهای کشاورزی، خانگی و صنعتی تبدیل می کند.

لوله های HDPE به عنوان بهترین گزینه پایدار و زیست محیطی شناخته می شوند.

در مقایسه با لوله های دیگر، لوله های HDPE به راحتی قابل بازیافت هستند و بسیار زیست تخریب پذیر هستند. لوله های HDPE، این روزها از مواد بازیافتی ساخته می شوند که مواد قبل از مصرف هستند. انرژی مورد نیاز برای تولید لوله های HDPE در مقایسه با لوله های دیگر حداقل است. ساخت پلاستیک HDPE تنها به کسری از انرژی نیاز دارد و آن را به یک انتخاب دوستدار محیط زیست تبدیل می کند. HDPE به دلیل خاصیت غیر سمی و بی اثر بودن، برای حمل و نقل آب قابل حمل غیر خطرناک است. به طور کلی لوله‌های HDPE را می‌گیرد که به عنوان زیست‌محیطی‌ترین پلاستیک شناخته می‌شود، زیرا بخارات مضر را در محیط تولید نمی‌کند و آزاد می‌کند. لوله پلی اتیلن فشار قوی

تعاریف خاص

صنعت لوله‌کشی به داشتن دسته‌های مختلف لوله، از جمله مواردی مانند PE80، MDPE (که «لوله‌های پلی‌اتیلن با چگالی متوسط» است)، و همچنین، HDPE، اهمیت می‌دهد. اگر برای یک پروژه خاص لوله می خواهید، باید بررسی کنید که از کدام لوله باید استفاده کنید و اینکه کدام لوله مخصوص کار شما است. برای مثال، HDPE را می توان در اکثر پروژه های خط لوله آبیاری استفاده کرد.

پلی اتیلن چیست؟

پلی اتیلن پلیمری متشکل از اتم های کربن و هیدروژن است که دارای پیوند مولکولی بسیار قوی است که انعطاف پذیری بالایی دارد. این ماده با چگالی بالا (HDPE) در تولید لوله های آبیاری استفاده می شود. مواد پلی اتیلن مورد استفاده در ساخت این لوله با انواع دیگر مواد مورد استفاده در ساخت سایر محصولات پلی اتیلن متفاوت است.

ویژگی ها :

انواع لوله های پلی اتیلن بسته به نوع کاربرد

لوله پلی اتیلن فاضلاب

لوله های پلی اتیلن فاضلاب آب لوله آرا سپاهان از مواد پلیمری ساخته شده است. این لوله ها کاربرد زیادی در فاضلاب های صنعتی، شهری و بین شهری دارند. همچنین از آنها در سیستم های زه کشی استفاده می شود. این لوله ها در ابعاد مختلف موجود می باشند. آنها می توانند فشارهای مختلف تا 6A را تحمل کنند و می توانند برای فشارهای بیشتر تولید شوند. قیمت لوله پلی اتیلن

لوله تامین گاز پلی اتیلن

یکی از رایج ترین کاربردهای این لوله انتقال گازهای طبیعی در صنایع پتروشیمی است. کشورهای مدرن از لوله های پلاستیکی به ویژه لوله های پلی اتیلن برای انتقال گاز در صنعت خود استفاده می کنند. از مهمترین مزیت های مهم این لوله می توان به نصب آسان و مقاومت بالا در برابر آتش و خوردگی اشاره کرد.

لوله پلی اتیلن برای کابل

یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش و محافظت از کابل های برق، کابل های فیبر نوری و … می باشد که این کابل ها با استفاده از این لوله از آب باران، ضربه و صاعقه در امان خواهند ماند.

لوله آبرسانی پلی اتیلن

این لوله در سیستم های آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لوله ها تک جداره بوده و برای فشارهای مختلف بین 2.5 تا 25 قابل استفاده می باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن آب لوله آرا سپاهان
قیمت لوله پلی اتیلن آب لوله آرا سپاهان

از مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرمصرفترین ها

لوله پلی اتیلن یکی از پرمصرف ترین لوله هایی است که توسط مواد پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE)، PE100 و PE80 تولید شده در شرکت های مختلف پتروشیمی از جمله؛ اراک، مارون، امیرکبیر، جم، ایلام، سابیک در عربستان سعودی و بروج در امارات. این لوله ها در انتقال آب، گاز، سیستم های فاضلاب و هر سیال یا گازی که بخواهد با عبور از یک مسیر مشخص از منبعی به مقصد نهایی سرازیر شود، استفاده می شود. لوله پلی اتیلن در اصفهان

انواع لوله پلی اتیلن

 لوله های پلی اتیلن در دو نوع تک جداره (فشار بالا) و دو جداره (برای روش گرانشی) می باشند. هر نوع از این لوله ها برای یک هدف خاص است. نوع تک جداره در انتقال آب، سیستم های زهکشی و حفاظت از کابل های برق استفاده می شود. لوله پلی اتیلن دوجداره در شبکه های کوچک و بزرگ آب و فاضلاب به روش گرانشی و بدون فشار داخلی استفاده می شود. قیمت لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن تک جداره

این لوله ها بسته به مواد اولیه مصرفی در لوله و ابعاد، فشارهای مختلفی از 20 ATM تا 40 ATM را تحمل می کنند. ویژگی‌های لوله‌های HDPE نسبت به سایر لوله‌ها (فولاد، آزبست و غیره)، آن‌ها را به محبوب‌ترین و پرکاربردترین لوله‌ها در شبکه‌های انتقال و توزیع آب تبدیل کرده است.

استفاده از لوله های پلی اتیلن برای مصارف انتقال آب به دلیل تکنولوژی جدید در تولید لوله های HDPE درجه یک با بهترین مواد اولیه با بهترین کیفیت در طول سالیان متمادی افزایش یافته است.

مشخصات لوله پلی اتیلن تک جداره

·         وزن سبک و حمل و نقل آسان

لوله پلی اتیلن دو جداره

 این لوله ها در سیستم های فاضلاب و انتقال سیال بدون فشار داخلی به روش گرانشی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع لوله به دلیل قیمت مقرون به صرفه و مقاومت در برابر فشارهای خارجی، زیرسطحی و نیروهای ترافیکی در سایر پروژه های صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

به عنوان مثال، از لوله های پلی اتیلن مارپیچ در ساخت پل ها و جاده ها استفاده می شود. لوله پلی اتیلن دو جداره با نام های لوله راه راه و لوله مارپیچ نیز شناخته می شود. تکنولوژی مورد استفاده در ساخت این لوله ها یکسان است، تنها تفاوت در قالب اکستروژن است. قیمت لوله پلی اتیلن

علامت گذاری لوله های پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن باید به صورت زیر برچسب گذاری شود:

  1. نام سازنده یا علامت تجاری.
  2. استانداردی که با آن مطابقت دارد.
  3. اندازه لوله
  4. کد تعیین مواد (PE 2406 یا PE 3408)
  5. DWV اگر برای لوله کشی و زهکشی باشد.
  6. درجه بندی فشار در صورت موجود بودن
  7. شماره DR یا شماره برنامه
  8. اگر لوله برای آب آشامیدنی است، یک مهر و موم یا علامت آزمایشگاهی که مناسب بودن را تأیید کند.

قیمت لوله پلی اتیلن آب لوله آرا سپاهان

مهمترین مشخصات لوله پلی اتیلن دوجداره

·         ضریب زبری پایین

لوله پلی اتیلن فشار قوی (تحت فشار)

 لوله پلی اتیلن فشار قوی تک جداره برای انتقال سیالات تحت فشار استفاده می شود. انواع لوله های تک جداره با توجه به نوع مواد اولیه و کاربرد آن تعیین می شود. لازم به ذکر است که مفهوم فشار بالا در این لوله ها نباید اشتباه برداشت شود.

لوله پلی اتیلن فشار قوی در نظر مردم به لوله هایی با ضخامت بالا معروف است. اما به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی در صنعت و ساخت پلی اتیلن، این تصور دیگر درست نیست. یعنی وزن لوله پلی اتیلن با مواد PE80 و فشار بار 10 آمپر 721 گرم بر متر و همان لوله با مواد PE100 و فشار بار 20 آمپر 721 گرم بر متر است. این لوله ها از نظر استحکام یکسان هستند اما از نظر ضخامت و قیمت لوله با مواد PE100 بسیار بهتر و مقرون به صرفه است. قیمت لوله پلی اتیلن

کاربرد لوله های پلی اتیلن فشار قوی

 لوله های پلی اتیلن فشار قوی به دلیل کاربردهایشان بسیار محبوب شده اند. این لوله ها در شبکه های فاضلاب (صنعتی، شهری و روستایی)، انتقال گاز طبیعی، آبیاری تحت فشار و آبیاری بارانی، سیستم های آبیاری سیار، شبکه های زهکشی و سیالات مورد استفاده قرار می گیرند.

لوله پلی اتیلن فشار قوی اغلب می تواند برای انتقال آب با فشار بالا به ویژه در سطوح ناهموار و شیب دار استفاده شود. این لوله ها در طول 6 متر و 12 متر، مقاومت 10 آمپر و 16 آمپر و مواد PE80 و PE100 موجود هستند. این لوله ها با توجه به کاربردشان در ابعاد مختلفی تولید می شوند.

جزئیات سایزهای مختلف لوله پلی اتیلن و کاربرد آنها

لوله پلی اتیلن 16 میلی متری

نازک ترین اندازه این محصول 16 میلی متر است. این سایز برای آبیاری بارانی مناسب است. همچنین این سایز برای استفاده در گلخانه مناسب بوده و اتصالاتی مانند قطره چکان آب به راحتی به آن متصل می شود. اتصال پیچی و اتصال جوشی روش های اتصال این لوله ها با لوله ها و اتصالات دیگر است.

لوله پلی اتیلن 20 میلی متری

لوله پلی اتیلن 20 میلی متری به لوله تک جداره نیز معروف است. این اندازه برای انواع سیستم های آبیاری نیز مناسب است. این اندازه را می توان در قدرت های مختلف از 6 آمپر تا 40 آمپر تولید کرد. انتخاب بین این لوله ها باید به دلیل فشار آب داخل این لوله ها باشد.

لوله پلی اتیلن 25 میلی متری

 این سایز در طول 100 متر و 150 متر موجود است. این لوله ها در باغ ها و انتقال سیالات کم حجم در 10A و 16A کاربرد دارند. این لوله ها اغلب توسط اتصالات پلی اتیلن به یکدیگر متصل می شوند و کاملاً آب بندی می شوند.

لوله پلی اتیلن 32 میلی متری

لوله پلی اتیلن 32 میلی متری را می توان در استحکام 6A، 10A، 16A و 32A ساخت. این لوله برای باغ ها و مزارع کشاورزی با دبی کم حجم مناسب است. این لوله در طول 100 متر و 150 متر موجود است.

لوله پلی اتیلن 40 میلی متری

لوله های پلی اتیلن 40 میلی متری از قدرت 6 آمپر تا 32 آمپر تولید می شوند. این لوله در طول های 6 متر، 100 متر و 150 متر موجود است. این لوله در انتقال آب برای مزارع کشاورزی با دبی حجم کم استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن 50 میلی متری

لوله های پلی اتیلن 50 میلی متری از مقاومت 5 آمپر تا 32 آمپر تولید می شوند. این نوع لوله نیز با دبی حجمی کم می باشد. این لوله برای باغ ها و مزارع کشاورزی مناسب است.

لوله پلی اتیلن 63 میلی متری

به جرات می توان گفت یکی از پرکاربردترین سایزهای لوله پلی اتیلن 63 میلی متر است. این لوله در بسیاری از پروژه ها استفاده می شود. لوله های پلی اتیلن 63 میلی متری از مقاومت 5 آمپر تا 32 آمپر تولید می شوند. این لوله در طول های 6 متر، 100 متر و 150 متر موجود است.

لوله پلی اتیلن 75 میلی متری

لوله پلی اتیلن 75 میلی متری در انتقال آب برای مزارع کشاورزی، کلیه مقاصد صنعتی و آبخیزداری استفاده می شود. این سایز در قدرت های مختلف از 5 آمپر تا 25 آمپر قابل تولید است. این لوله در طول های 6 متر، 100 متر و 150 متر موجود است.

لوله پلی اتیلن 90 میلی متری

لوله پلی اتیلن 90 میلی متری برای انتقال سیالات و گازها استفاده می شود. این سایز در قدرت های مختلف از 5 آمپر تا 25 آمپر قابل تولید است. نوع و استحکام این لوله ها با توجه به کاربرد آنها می باشد.

لوله پلی اتیلن 110 میلی متری

این لوله یکی از پرکاربردترین لوله ها در مزارع کشاورزی و انتقال آب می باشد. استحکام در تولید این سایز بسته به کاربرد آن متفاوت خواهد بود.

لوله پلی اتیلن 125 میلی متری

لوله پلی اتیلن 125 میلی متری اغلب برای انتقال آب با دبی حجم متوسط استفاده می شود. این سایز در قدرت های مختلف از 5 آمپر تا 25 آمپر قابل تولید است. این لوله در طول 50 متر و طول 100 متر موجود است.

لوله پلی اتیلن 140 میلی متری

لوله 140 میلی متری کم استفاده ترین لوله در بین لوله های دیگر است. این اندازه در قدرت های مختلف از 6 آمپر تا 25 آمپر و در طول 6 متر و 12 متر موجود است. این لوله برای انتقال آب و سیالات استفاده می شود.

لوله پلی اتیلن 160 میلی متری

لوله پلی اتیلن 160 میلی متری یکی از لوله هایی است که قابلیت استفاده برای دبی با حجم متوسط را دارد. از این لوله برای انتقال سیالات استفاده می شود. این لوله در طول 6 متر و 12 متر قابل تولید می باشد.

لوله پلی اتیلن 180 میلی متری

این سایز لوله را می توان از نوع کم مصرف لوله های پلی اتیلن دانست. این لوله در قدرت های مختلف از 5 آمپر تا 25 آمپر قابل تولید می باشد. از این لوله برای انتقال سیالات استفاده می شود. این لوله در طول 6 متر و 12 متر قابل تولید می باشد.

لوله پلی اتیلن 200 میلی متری

این لوله اغلب در پروژه های آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد. لوله پلی اتیلن 200 میلی متری به دلیل انعطاف پذیری که دارد، پرمصرف ترین لوله در ایران برای سیستم های آبیاری پیشرفته می باشد. این لوله در قدرت های مختلف از 5 آمپر تا 25 آمپر قابل تولید می باشد.

لوله پلی اتیلن 225 میلی متری (9 اینچ)

این لوله برای شبکه های آبیاری با قدرت های مختلف از 5 آمپر تا 25 آمپر استفاده می شود. این لوله در طول 6 متر و 12 متر قابل تولید می باشد.

لوله پلی اتیلن 250 میلی متری (10 اینچ)

سایز لوله پلی اتیلن 250 میلی متری یکی از پرکاربردترین انواع این محصول می باشد. این لوله برای انتقال سیالات غیر اسیدی استفاده می شود. این لوله در طول 6 متر و 12 متر قابل تولید می باشد.

لوله پلی اتیلن 280 میلی متری

این اندازه در بین لوله های دیگر کمتر مصرف می شود. دلیل آن این است که اندازه 280 میلی متر برای اهداف خاص استفاده می شود. این لوله در قدرت های مختلف از 5 آمپر تا 25 آمپر و در طول 6 متر و 12 متر موجود است.

لوله پلی اتیلن 315 میلی متری

لوله پلی اتیلن 315 میلی متری برای سرعت جریان با حجم بالا با استحکام متفاوت از 5 آمپر تا 25 آمپر مناسب است. این لوله در طول 6 متر و 12 متر قابل تولید می باشد.

لوله پلی اتیلن 355 میلی متری

این لوله برای انتقال سیالات غیر اسیدی با قدرت متفاوت از 5 آمپر تا 25 آمپر استفاده می شود. این لوله در طول 6 متر و 12 متر قابل تولید می باشد.

لوله پلی اتیلن 400 میلی متری

این نمونه دیگری از لوله های پرکاربرد است. این لوله اغلب در شبکه های انتقال آب شهری و شبکه های فاضلاب استفاده می شود. این لوله فشار 6 آمپر، 10 آمپر و 16 آمپر را تحمل می کند.

لوله پلی اتیلن 450 میلی متری

لوله پلی اتیلن 450 میلی متری برای پروژه های با دبی با حجم بالا استفاده می شود. این لوله در قدرت های مختلف از 5 آمپر تا 25 آمپر و در طول 6 متر و 12 متر موجود است.

لوله پلی اتیلن 500 میلی متری

لوله پلی اتیلن 500 میلی متری یکی از مهم ترین و پرکاربردترین لوله ها در میان سایر لوله ها می باشد. این لوله در قدرت های مختلف از 5 آمپر تا 25 آمپر و در طول 6 متر و 12 متر موجود است.

لوله پلی اتیلن 560 میلی متری

این لوله برای انتقال سیالات غیر اسیدی با قدرت متفاوت از 5 آمپر تا 20 آمپر استفاده می شود. این لوله در طول 6 متر و 12 متر قابل تولید می باشد.

قیمت لوله پلی اتیلن آب لوله آرا سپاهان

اتصالات پلی اتیلن

 هزینه اتصال لوله پلی اتیلن به دلیل آب بندی سریع و بی نقص بسیار کمتر از لوله های فولادی است، بنابراین پروژه با سرعت بسیار بیشتری انجام می شود. انواع مختلف اتصالات را می توان با مواد پلی اتیلن ساخت و می توان از آنها به روش های جوشکاری استفاده کرد. ما انواع مختلف اتصالات را در زیر بررسی خواهیم کرد:

اتصالات پیچ

اتصال پیچی پلی اتیلن برای لوله ها در قطرهای مختلف تا 110 میلی متر استفاده می شود. این نوع اتصال را می توان چندین بار بدون آسیب رساندن به لوله یا نقطه اتصال استفاده کرد.

اتصالات انواع مختلفی دارند مانند؛ کانکتور مساوی، کانکتور تبدیل، کانکتور نر و ماده، فلنج، زانویی برابر 90 درجه، زانویی نر و ماده 90 درجه، سه راهی برابر، سه راهی تبدیل، کلاهک انتهایی و انواع مختلف گیره.

اتصال جوش

 این روش اتصال بیشترین کاربرد را برای لوله های پلی اتیلن دارد. اتصال دهنده های جوشکاری در فشارهای مختلف (4A، 6A، 10A، 16A) و قطرهای مختلف از 25mm تا 1000mm استفاده می شوند.

نمونه هایی برای این نوع اتصالات عبارتند از: فلنج، کاهنده، سه راهی برابر، زانویی 90 درجه و 45 درجه و سه راهی 45 درجه

طبقه بندی شده بر اساس مواد

لوله های پلی اتیلن نیز بر اساس نوع مواد مورد استفاده طبقه بندی می شوند:

حداقل مقاومت مورد نیاز – MRS – طبق ISO 4427 برای مواد مختلف عبارتند از:

تعیین مواد MRS در 50 سال و 20 درجه سانتیگراد
مگاپاسکال (بار)
PE 100 10 (100)
PE 80 8 (80)
PE 63 6.3 (63)
PE 40 4 (40)
PE 32 3.2 (32)

کدهای رنگ و طبقه بندی مواد

رنگ های رایج برای طبقه بندی لوله ها استفاده می شود

توجه داشته باشید که رنگ ها ممکن است به کشور بستگی داشته باشد.

ویژگی های لوله پلی اتیلن

 لوله های پلی اتیلن می توانند بهترین انتخاب برای سیستم های انتقال سیال در پروژه های مختلف صنعتی، نیروگاه ها، شبکه های فاضلاب، سیستم های آبیاری بارانی، خطوط گازرسانی و شبکه های آبرسانی باشند. قیمت لوله پلی اتیلن

این لوله ها در مقایسه با نوع بتنی و GRP وزن کمتری دارند و در تولید سریع هستند. همچنین لوله های پلی اتیلن در مقایسه با لوله های فلزی وزن سبک تر، در برابر خوردگی و سیالات مختلف از جمله اسیدها و قلیایی ها مقاوم تر هستند. هزینه لوله پلی اتیلن نسبت به سایر انواع مشابه بسیار بهتر است. لوله های پلی اتیلن در مقایسه با لوله های UPVC استحکام مکانیکی، انعطاف پذیری و سختی حلقه بیشتری دارند.

طول عمر لوله های پلی اتیلن

جالبه بدانید که لوله های پلی اتیلن عمر مفیدی در حدود 50 سال دارند. در حالی که تاکنون طول عمر لوله پلی اتیلن ها توسط آزمایش های فشار لوله ارزیابی شده است، به دلیل بهبود مقاومت در برابر رشد آهسته ترک خوردگی (SCG) و افزایش زمان تست، چنین آزمایش هایی دیگر برای گریدهای لوله مناسب نیستند. مزیت اصلی این روش این است که مشخصات مواد در دمای محیط انجام می شود.

چالش کلیدی در این زمینه اندازه گیری نرخ SCG در نمونه های CRB است. پس از تعیین مقدار ترک خوردگی در نسبت‌های بارگذاری دینامیکی مختلف، قوانین مواد برای SCG در بارگذاری استاتیک برون‌یابی می‌شوند. بر اساس مفهوم ضریب شدت ضربه و ملاحظات واقع بینانه اندازه نقص اولیه و تغییر هندسه ترک برداری، طول عمر لوله در چهار درجه مختلف پیش‌بینی می‌شود. نتایج نشان می‌دهد که برای همه مواد حداقل طول عمر مورد نیاز 50 سال به دست می‌آید و در مفروضات عملی حتی از 100 سال هم بیشتر می شود

به طور کلی از مزایای لوله پلی اتیلن آب لوله آرا سپاهان می توان به موارد زیر اشاره کرد

کاربرد لوله پلی اتیلن

کاربرد اصلی لوله پلی اتیلن انتقال آب از خارج یا داخل شهرها به خطوط لوله اصلی است. نوع مواد پلی اتیلن مورد استفاده برای تولید این لوله ها باید با سایر محصولات پلی اتیلن متفاوت باشد. مواد پلی اتیلن در گریدهای مختلفی هستند و هر نوع از این مواد برای مصارف متفاوتی استفاده می شود.

لوله های پلی اتیلن دارای طول عمر بیشتر، نصب آسان، مقاوم در برابر سیالات شیمیایی و نور خورشید، با اتصالات متنوع برای محیط های مختلف می باشند. از این لوله ها در سیستم های آبیاری، فاضلاب، انتقال آب گل آلود، سیالات شیمیایی و گازهای پرفشار بدون فشار روی لوله استفاده می شود.

پلی اتیلن چیست آب لوله آرا سپاهان

روش ساخت لوله پلی اتیلن

·         در تولید لوله پلی اتیلن باید از روش اکسترودر استفاده شود

تولید کننده لوله های پلی اتیلن درجه یک و دو

تولید کننده پلی اتیلن موظف است از بهترین و درجه یک ترین مواد برای تولید لوله های فشار قوی استفاده کند تا از استحکام کافی برای تحمل فشار و ضربه برخوردار باشد. این کار از شکستگی لوله و گرفتگی آبراه جلوگیری می کند. متاسفانه برخی از شرکت ها از گرانول و ضایعات و حتی خرد کردن لوله های قدیمی در محصولات خود استفاده می کنند که منجر به تولید لوله های کم مقاومت و درجه سه می شود و آنها را به عنوان لوله های پلی اتیلن درجه یک به بازار عرضه می کنند. شرکت آب لوله آرا سپاهان با سالها تجربه در تولید لوله پلی اتیلن آب و گاز در کشور امروزه توانسته است با تولید محصول با کیفیت از مواد درجه یک گام مهمی در این صنعت بردارد. شما می توانید با کارشناسان ما همیشه در ارتباط باشید.

نکته:

لازم به ذکر است که لوله های پلی اتیلن درجه دو و حتی سه در برخی پروژه ها کاربرد دارند، اما استفاده از آنها برای تامین آب به ویژه آبیاری فشار قوی بسیار خطرناک و اشتباه است. قیمت لوله پلی اتیلن

کاربردها

لوله های پلی اتیلن درجه دو کاربردهایی مانند استفاده به عنوان غلاف برای لوله های فلزی، غلاف برای سیم و کابل های برق و مخابرات، غلاف برای فیبر نوری و به عنوان الگوی زیر جاده ها برای بتن ریزی سریع در ساخت پل دارند. همچنین می توان از آنها برای انتقال آب و فاضلاب به روش ثقلی، استفاده به عنوان ورودی و خروجی لوله های فاضلاب و سپتیک تانک، ساخت زباله شوت و در نهایت ایجاد آبراه در بین حفاظ بزرگراه ها و پارک ها برای آبیاری درختان استفاده کرد. .

هنگام سوال در مورد قیمت این محصول، حتما از سازنده بخواهید که قیمت تمام مدل ها را به شما بدهد تا بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید. تولید کننده لوله پلی اتیلن باید با اطلاع از نوع استفاده از لوله های خریداری شده مشتریان را در بهینه سازی قیمت راهنمایی می کند.

www.abloolearasepahan.com


لوله پلی اتیلن آب لوله آرا سپاهان

برای آگاهی از جدیدترین قیمت های روز و به دلیل متغیر بودن قیمت ها به صورت روزانه، جهت مشاوره، پیش فاکتور و خرید لوله پلی اتیلن آب و گاز با کارشناسان شرکت آب لوله آرا سپاهان در ارتباط باشید…

آدرس دفتر مرکزی:

اصفهان – خیابان شیخ صدوق شمالی – خیابان هفت دست شرقی – مجتمع ایلیا – طبقه 2 – واحد 2

شماره های تماس:

031-95026100

031-95026107-9

 واتس آپ:

09195853498

تولید و صادرات لوله پلی اتیلن
درجه یک